Časté dotazy

Zde najdete nejčastější otázky našich zákazníků a odpovědi na ně:

Jaké jsou možnosti úhrady zboží ve Vašem obchodě ?

V naší prodejně v Holešovické tržnici v hale č. 29 můžete platit jak v hotovosti tak platební kartou. Při závazné objednávce -                  " Objednávka - zálohová faktura" zaplatíte zálohu 30 % z ceny, u atypu 50 % z ceny zboží, doplatíte při dodání. Při objednávce z webu můžete opět zaplatit v hotovosti v prodejně, platební kartou nebo převodem na č. ú. 274584461/0300.

Lze si zboží vyzvednout osobně? Je možné si zboží nechat zaslat?

Objednané zboží je možné vždy vyzvednout osobně v prodejně, nebo využít naší dopravu, cena dopravy je 500,- Kč. po Praze, mimo Prahu podle počtu km. Lze využít některou ze slev, které nabízíme např. dopravu matrací zdarma, mimo Prahu slevu na vytížení apod. Také je možné zboží zaslat poštou.

Jaká je lhůta pro doručení Vašich produktů?

U většiny produktů je lhůta 3 - 5 týdnů, u matrací a standardních čalouněných postelí z čalounictví Prokond je možné doručení expres do 2 dnů

Jaké jsou reklamační podmínky, dokdy je možné zboží vrátit?

Dle platných zákonů.., obvykle je záruka 2 roky, u některých matrací je záruka 4 roky, u některých sedacích souprav je záruka na kostru 10 let. Informujte se prosím pro každý produkt individuálně. Zboží vyráběné na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu.

Na jaký sortiment se Váš obchod zaměřuje, jak se lišíte od konkurence?

Původně jsme se zaměřovali převážně na čalouněný nábytek, nyní na ploše 260 m2. nabízíme celý sortiment nábytku. Najdete nás přímo v centru Prahy v Holešovické tržnici v hale č. 29, nemusíte za nábytkem cestovat         do okrajových částí města. Preferujeme kvalitní nábytek od českých výrobců, doplněný o nábytek od prověřených zahraničních firem. Moderní, ale také klasický nábytek, sedací soupravy s vysokými opěradly pro pohodlné opření hlavy. U většiny nábytku dokážeme rozměry upravit podle přání.

Jaké poskytujete další služby kromě prodeje nábytku?

Zajišťujeme montáž, dovoz nového a odvoz starého nábytku. Zajistíme Vám dopravu nebo menší stěhování za výhodné ceny i bez nákupu u nás.

Je možné se někde dozvědět o Vašich aktuálních slevách na nábytek?

Slevy vždy pravidelně zveřejňujeme na webových stránkách nebo se můžete informovat v naší prodejně.

Je možné si nechat vybavit Vaším nábytkem celou domácnost?

Ano, nenabízíme pouze koupelnový nábytek.

Jaké jsou podmínky čištění a impregnace nábytku?

Obecně čalouněný nábytek pravidelně luxovat. Jednou až dvakrát za rok - podle užívání- je vhodné nábytek vyčistit mokrou cestou. U látek, které vyžadují speciální čištění, zákazníky informujeme při jejich výběru.